Discus Communications vinder PR-pris

Plantronics, der er en af verdens største producenter af headsets, har tildelt Discus Communications sin årlige pris for bedst gennemførte PR-kampagne i Europa. Discus Communications vinder prisen for sin indsats med at øge kendskabet til Plantronics’ Henley-undersøgelse, der kortlægger virksomheders kommunikationsvaner. Discus Communications gennemførte kampagnen i hele Norden.

Discus Communications arbejdede i maj og juni med at udbrede kendskabet til Plantronics’ undersøgelse, der omhandlede europæiske lederes kommunikationsvaner. Undersøgelsen blev foretaget af det uafhængige Henley Management College og viste, at europæiske ledere bruger op til ti år af deres liv på at e-maile, heraf mere end tre år på ligegyldige mails. Interessen fra medierne var stor, som disse eksempler fra business.dk,Computer Swedenaftenposten.no. TV 2 Nyhederne dækkede også historien.
 
Plantronics var så begejstret for eksekveringen af PR-kampagnen, at den også anvendes i flere andre europæiske lande.
 
Prisen blev overrakt i London den 10. juli 2007.