QlikTech vælger Discus Communications

Den fremadstormende svenske business intelligence (BI)-virksomhed, QlikTech, har indgået aftale med Discus Communications om kommunikations- og markedsføringsbistand i Danmark. QlikTech er for nylig blevet placeret som “Leader” i analysevirksomheden Gartners Magic Quadrant inden for leverandører af BI, hvilket viser, at virksomheden nu er blevet en etableret spiller inden for sit felt.

“Discus Communications har et stort medienetværk og mange års erfaring med vores branche,” siger Erika Vereby, marketing manager for bl.a. QlikTech Danmark. “Dette branchekendskab kombineret med Discus Communications engagement og proaktivitet har været afgørende for vores valg af Discus Communications som vores danske integrerede bureau. Vi stiller høje krav til vores produkter, og det samme gælder vores samarbejdspartnere. Derfor har Discus Communications været et naturligt valg for os, og vi glæder os til samarbejdet.”

Samarbejdet mellem QlikTech og Discus Communications gør det muligt for QlikTech at udnytte Discus Communications’ kommunikationsekspertise og -ressourcer inden for kommunikation og markedsføring af teknologiske virksomheder og løsninger.

“QlikTech er en velrenommeret BI-leverandør, der allerede har en lang række danske kunder i folden, og som fortsat ønsker at positionere sig stærkt på det danske marked. Vores branchefokus gør, at vi kender QlikTechs marked og udfordringer i detalje og dermed kan hjælpe dem med at løfte kendskabet til både virksomheden og dens produkter i Danmark. Vi er stolte af den tillid, som QlikTech har vist os og ser frem til at indfri forventningerne til samarbejdet,” siger Niels Christian Jensen, adm. direktør for Discus Communications.