Contentstrategi

Du kan have de bedste ambitioner og den mest gennemarbejdede contentstrategi, men du kommer ikke langt uden godt content. Det har du sikkert hørt før. Men hvad er godt content egentlig?

Content er – på godt dansk – indhold. Og godt content er indhold, der rammer og rykker målgruppen, uanset om det er interne eller eksterne interessenter. Content kommer i alle former og farver, bogstaveligt talt. Content kan være alt fra video til tekst, grafik, billeder, podcast, surveys, pressemeddelelser mv., som kan være med til at understøtte jeres digitale markedsføringsstrategi eller jeres pressearbejde. Det er virkelig et af de områder, hvor kun fantasien sætter grænser.

Rigtig mange kan sætte ord sammen til en tekst eller klippe en video. Men det betyder ikke nødvendigvis, at de kan producere godt content. For content må aldrig bare være fyld. Det skal inspirere, være hjælpsomt og relevant, og det skal give interessenterne noget at spejle sig i. Der skal være en stram rød tråd til det mål, der skal opnås, og den målgruppe der skal rammes.

Vi arbejder med stort set alle områder af indholdsproduktion – og vores mantra er, at du kan have verdens bedste inbound-platform eller journalistnetværk, men hvis dit indhold stinker, kommer du ingen vegne. Det handler om den gode fortælling og det relevante indhold; om inspiration, indsigt og information, som dine målgrupper kan bruge til noget.

Hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe med at lægge en plan for jeres kommunikationsindhold, så kontakt en af vores dygtige medarbejdere.

Vil du vide mere?

Niels Christian Jensen

Niels Christian Jensen

Managing Director

Læs hele profilen

Rådgivning

Public relations

Digital

Content

Marketing

Træning