Marketing

Marketing som disciplin er under konstant forandring. Det handler fortsat om branding, positionering, kendskab og leadgenerering for dermed at bane vejen for at skabe salg. Basisopskriften er derfor den samme, men måden det hele eksekveres på kan tage så mange drejninger i dag.

I bund og grund handler det om at få identificeret sine målgrupper og analysere og forstå dem ordentligt, så man kender deres udfordringer og ønsker, hvad der betyder noget for dem, hvilke kanaler de bevæger sig på, og hvad der skal til for at få deres opmærksomhed og velvilje.

Når målgruppeforståelsen er på plads, er tiden inde til at overveje metodik og kanalvalg, hvor der skal vælges i buketten af marketingmetodikker: crowdfunding kampagner, social media marketing, content marketing, account-based marketing, channel marketing – for blot at nævne nogle få.

Som integreret kommunikationsbureau hjælper vi jer med at få jeres budskab ud over rampen. Vi arbejder blandt andet med konceptudvikling, visuel identitet og grafisk design samt lokalisering af internationale kampagner til danske forhold og målgrupper. Vi hjælper gerne med hele spektret lige fra målgruppeanalyser, database og CRM, til leadgenerering, salgskampagner, incentive-programmer, loyalitetsprogrammer og partnerrekruttering.

Hvad enten I vil øge salget eller lønsomheden af jeres kunder, om I har brug for nogen til at udarbejde jeres markedsføringsmaterialer og salgskommunikation eller til at tage ansvar for jeres sociale mediestrategi, så kan vi hjælpe jer med at opbygge relationer og indfri virksomhedens forretningsmål.

Vil du vide mere?

Elisabeth Due

Account Director

Læs hele profilen

Rådgivning

Team

Public relations

Digital

Digital markedsføring

Content

Marketing

marketing

Træning