Artikler og blogposts
Artikler og blogposts indgår med god grund i mange virksomheders content-strategi. De gør det nemlig muligt at formidle viden og holdninger i lige præcis den tone, som du har behov for og ønsker. Den primære forskel på de to er formatet. En artikel bygges som regel op, som du ser det i medierne, med citater og fakta. En blogpost kan skrives, lige som du ønsker det, og med den afsender, der giver mest mening i situationen. Måske er det direktøren, måske er det en produktspecialist, eller måske er det en salgskonsulent. Det kommer helt an på formålet og målgruppen.
Når først din virksomhed har gode artikler og blogposts, kan de bruges på en række kanaler, og derfor er det enormt værdifuldt indhold, som kan ligge på jeres website, udsendes med jeres nyhedsbrev, deles på sociale medier eller samles i en e-bog – bare for at nævne nogle eksempler.
Vi skriver alle former for artikler og blogposts på tværs af earned, owned og paid media – og altid med et klart formål for øje.