Leadgenerering

Har du for få leads, og kommer der ikke nok besøgende til jeres website? Så har du nok behov for at få jeres proces omkring leadgenerering analyseret og evalueret – og måske også tjekket jeres webindhold, nøgleord og SEO.

Leadgenerering finder sted i stort set alle jeres berøringsflader med jeres omverden – fysisk såvel som digitalt: Konferencer, seminarer, webinarer, sociale medier, online konkurrencer, tredjepartsanbefalinger, messer, netværk, digital annoncering, inbound marketing og telekanvas.

De dygtigste virksomheder arbejder med alle de forskellige kilder til leads – og har en god, stringent proces til at håndtere alle leads, uanset hvor de kommer fra, så ingen falder igennem netmaskerne.

Vi kan hjælpe jer med at identificere, hvor netop jeres styrker ligger, når det kommer til leadgenerering – og hvor der måske skal sættes ind med ekstra kræfter. Ofte er kombinationen af jeres sociale medier og jeres website et rigtig godt sted at starte. Her kan I fx indsamle kontaktdata på leads gennem konkurrencer, gated content (eBøger, rapporter mv.) og selvfølgelig et tydeligt markeret nyhedsbrev, der er nemt og hurtigt at tilmelde sig. Eller I kan komme i gang med social selling og få opbygget nye relationer og ikke mindst tilliden, der er afgørende for at potentielle kunder kontakter jer, når de er klar til at købe.

Hvis du vil vide mere om, hvordan du optimerer jeres leadgenerering online og offline, så tøv ikke med at kontakte os.

Vil du vide mere?

Niels Christian Jensen

Niels Christian Jensen

Managing Director

Læs hele profilen

Rådgivning

Public relations

Digital

Content

Marketing

Træning