Artikler og blogposts

Artikler og blogposts indgår med god grund i mange virksomheders content-strategi. De gør det nemlig muligt at formidle viden og holdninger i lige præcis den tone, som du har behov for og ønsker. Den primære forskel på de to er formatet. En artikel bygges som regel op, som du ser det i medierne, med citater og fakta. En blogpost kan skrives, lige som du ønsker det, og med den afsender, der giver mest mening i situationen. Måske er det direktøren, måske er det en produktspecialist, eller måske er det en salgskonsulent. Det kommer helt an på formålet og målgruppen.

Når først din virksomhed har gode artikler og blogposts, kan de bruges på en række kanaler, og derfor er det enormt værdifuldt indhold, som kan ligge på jeres website, udsendes med jeres nyhedsbrev, deles på sociale medier eller samles i en e-bog – bare for at nævne nogle eksempler.

Vi skriver alle former for artikler og blogposts på tværs af earned, owned og paid media – og altid med et klart formål for øje.

Vil du vide mere?

Amalie Ayoe Sørensen

Kommunikationsrådgiver

Læs hele profilen

Rådgivning

Kommunikationsrådgivning i Danmark og hele den nordiske region

Public relations

PR - public relations bureau i hjertet af København

Digital

Vi hjælper dig med den rette strategi til digitale markedsføring

Content

Content marketing giver flere besøgende til din hjemmeside

Marketing

Marketing handler bl.a. om at positionere, brande og sælge produkter eller ydelser

Træning

Medie-, præsentation- og social media træning