Whitepapers

Et whitepaper er en dybere rapport om et emne, som din virksomhed har dyb viden om. Typisk vil et whitepaper omhandle en større analyse, som bringer friske data og konklusioner på bordet. Det er et godt redskab til at opbygge en thought leader-position ved at give sine målgrupper ny viden.

Et godt whitepaper kan være udgangspunktet for en række aktiviteter inden for både PR og marketing. Du kan offentliggøre dit whitepaper på din hjemmeside og via sociale medier for at generere leads og få deres permission til at kommunikere med dem i fremtiden.

Du kan fx også bruge et whitepaper som en del af jeres events og konferenceaktiviteter og offentliggøre det her for at tiltrække deltagere. Her er der gode muligheder for at indsamle permissions, opbygge relationer og skabe mere nyt indhold i form af video fra eventet.

Ofte vil et whitepaper også indeholde nye data og resultater, som kan være relevante i en PR-sammenhæng til udvalgte fagmedier, dagblade, tv eller radio afhængig af indholdet og undersøgelsens omfang.

Vil du vide mere?

Lars Rønnov Mortensen

Konsulent

Læs hele profilen

Rådgivning

Kommunikationsrådgivning i Danmark og hele den nordiske region

Public relations

PR - public relations bureau i hjertet af København

Digital

Vi hjælper dig med den rette strategi til digitale markedsføring

Content

Content marketing giver flere besøgende til din hjemmeside

Marketing

Marketing handler bl.a. om at positionere, brande og sælge produkter eller ydelser

Træning

Medie-, præsentation- og social media træning