Employer branding
Oplever du også, at der er rift om de kvalificerede medarbejdere, og at det bliver sværere og sværere at tiltrække de rette medarbejdere? Ja, så er du ikke alene. Og employer branding er da også en disciplin i vækst.
Vi indtænker både HR, kommunikation og marketing, når vi lægger en plan for, hvordan vi målrettet kan gøre din virksomhed attraktiv over for de medarbejdertyper, I er afhængige af. Sammen finder vi svar på følgende spørgsmål:
- Hvad finder nutidens og fremtidens medarbejdere attraktivt?
- Hvordan opfattes jeres virksomhed og arbejdsplads i dag?
- Hvordan skal I positioneres for at blive mere attraktive?
- Hvad skal jeres hovedbudskaber og kerneindhold være, når I brander jer?
Når strategien er klar, skal jeres employer branding indtænkes i alle jeres egne kommunikationsplatforme (hjemmeside, sociale medier, nyhedsbreve) og i jeres aktive positioneringsarbejde udenfor virksomhedens egne rammer (messer, PR, kampagner). Glem ikke at aktivere jeres egne medarbejdere, der er jeres allerstørste og vigtigste ambassadører.