Stakeholderanalyse

Der er ingen erstatning for viden om – og indsigt i – jeres målgrupper og markedsforhold. Det giver jer et kvalificeret beslutningsgrundlag og har afgørende betydning for effektiviteten af jeres kommunikation og markedsføring. For at identificere jeres muligheder i markedet, måle effekten af jeres kommunikation og markedsføring og tage temperaturen på jeres målgruppers holdninger, arbejder vi med analyser lige fra voxpops, og reality checks til fokusgrupper og dybdeinterviews.

Vi arbejder med kvantitative og kvalitative analyser af jeres marked, corporate identity, positionering i forhold til konkurrenter og value proposition samt analyser blandt jeres kunder og målgrupper omkring holdninger, kendskab, adfærd og tilfredshed. Ofte kan vi også anvende dele af analysen som et led i jeres eksterne kommunikation, da medierne altid efterspørger nye tal, trends og statistikker.

Vil du vide mere?

Niels Christian Jensen

Niels Christian Jensen

Managing Director

Læs hele profilen

Rådgivning

Team

Public relations

Digital

Digital markedsføring

Content

Marketing

marketing

Træning