Medieindkøb
Inden for kommunikation og marketing arbejder vi på tværs af earned, owned og paid media. Grænserne er efterhånden ikke så klare, som de var engang. Flere og flere medier tilbyder nemlig nye typer contentpakker, så det efterhånden er vanskeligt at afgøre, om budgettet skal komme fra kommunikation, marketing eller salg.
Selvom vi fx arbejder med jeres earned media, kan det meget vel være, at vi sammen med jer investerer i relevante paid media contentpakker, der ultimativt skal give trafik til jeres owned media som fx jeres website og blogunivers.
Vi sikrer altid, at de tre medietyper spiller sammen og er en del af jeres overordnede marketing og kommunikationsstrategi.
Vi hjælper dig med de mange former for medieindkøb. Uanset om du har brug for radiospots, retargeting, annoncering på sociale medier, Google AdWords eller måske advertorials, så kan vi hjælpe dig. Vi sikrer dig en ærlig rådgivning om, hvor jeres budgetter giver mest værdi ift. målsætning og målgruppe – og vi står også gerne for at forhandle budgetterne med sociale og klassiske medier.