Social media marketing
Måske oplever du, som mange andre, at du laver fantastiske posts til virksomhedens sociale mediekanaler, men du når ikke langt nok ud, så det hele går lidt for langsomt ift. dine KPI’er. Hvis ellers dine målgrupper, dine valg af SoMe-platforme og dit indhold er i orden, kan du overveje at sponsere indlæg og målrette dem en meget specifik målgruppe. Men hvilken målgruppe er den rette for jeres virksomhed, og på hvilket socialt medie skal du starte? Eller er det faktisk et influencersamarbejde, der er det rette for jer? Ja, vejene kan være mange.
Vi har stor erfaring med social media marketing og navigerer hjemmevant i de mange forskellige muligheder for sponseret indhold og annoncering. Vi fokuserer konkret på, hvilke muligheder I har for markedsføring på de sociale medier – og hvordan I bedst strækker budgettet. Det gælder både B2B, hvor LinkedIn typisk er den centrale platform, og B2C som er langt mere fragmenteret og omskifteligt.
Vi kan også give jer inspiration til, og stå for, jeres kommercielle samarbejder med influencers, da vi dagligt har dialog med rigtig mange af dem og også søger efter nye rising stars og mikroinfluencers.