Profilering af topledere
Jeres virksomheds omdømme er noget af det mest dyrebare, I har. Meget kan tilgives en virksomhed, der har sit omdømme i orden, mens det modsatte sker, når vi møder virksomheder med flosser i kanten. Så er vi nemlig mere end villige til at tilskrive dem alle slags unoder. Berettiget eller ej.
Derfor er der god grund til ikke blot at værne om virksomhedens omdømme, men også at gå aktivt ind og påvirke det i positiv retning. Her spiller topledelsen en central rolle – for en virksomheds omdømme er i den grad forankret i toplederen. Og de dygtige af slagsen ved, at et omdømme udgøres af mere end gode nøgletal og vækst.
Når vi hjælper virksomheder med at profilere deres topledere, arbejder vi med de mærkesager, der betyder noget for både virksomheden og det omgivende samfund – via thought leadership-programmer. Hermed er vi pludselig på en helt anden spilleplade, hvor toplederen, på virksomhedens vegne, kan tage holdninger og være med til at fremme en mærkesag (eller to), der er større end virksomhedens egeninteresser.