Oracle

Oracle Extreme Performance Tour i København, Stockholm og Helsinki

CASE: Oracle

Sådan samlede vi 230 CIOs til Oracles Extreme Performance Tour i København, Stockholm og Helsinki

Konferencer og events er en central del af Oracles markedsføring. At inspirere, trykke hånd og blande sine kunder og prospects er et effektivt salgs- og markedsføringsredskab, som samtidig kan være tidskrævende og omfattende. Derfor bad Oracle om hjælp til at gennemføre deres Extreme Performance Tour, som skulle finde sted i Danmark, Sverige og Finland.

Discus Communications fik det samlede ansvar for de tre store heldagskonferencer. Formålet med de tre events var at ramme CIOs i store og mellemstore virksomheder samt offentlige institutioner og demonstrere hele Oracles hardware-forretning for dem.

Fokus på inspiration, indsigt og networking

Med udgangspunkt i Oracles kernemålgruppe udarbejdede vi en spændende, relevant og behovsaktiverende agenda med eksterne talere, interne Oracle-eksperter og underholdning, der kunne sikre mange tilmeldinger.

Derudover var vi både ansvarlige for at finde egnede konferencefaciliteter og stå for hele event management-delen med at koordinere den praktiske del – helt ned i hver eneste detalje, så den enkelte præsentation blev kvalitetstjekket og bare spillede 100 pct. Endelig var vi ansvarlige for at supplere Oracles egen, omfattende database over prospects med lokale demand generation-aktiviteter i de tre lande.

Resultatet blev tre vellykkede events i Planetariet i København, Södra Teatern i Stockholm og på Hotelli Kalastajatorppa i Helsinki for i alt 230 CIOs. I løbet af dagene fik deltagerne værdifuld viden og inspiration fra af Oracles eksperter krydret med praktiske eksempler fra kundecases.

I Danmark blev Extreme Performance-temaet blandt andet understreget af filmen Adrenalin Rush, og dagen blev rundet af med middag, networking og underholdning af Omar Marzouk.