Community management

Community management er en vigtig del af din social mediestrategi. Formålet med community management er at opbygge et fællesskab på de sociale medier, hvor du kan interagere med alle dine interessenter – og især eksisterende og nye kunder.

Du kan bruge dit community til at styrke din overordnede digitale markedsføringsstrategi ved fx at opbygge influencer relationer, understøtte din social selling-indsats, minimere dine kundeservicehenvendelser og til at maksimere effekten af dine content marketing-aktiviteter.

Du skal altid fokusere på, at din virksomheds overordnede strategi afspejles i fællesskaberne på de sociale medier, og at der er en klar strategi for, hvordan din interaktion i dit community skal være med til at opbygge loyale relationer med dine følgere og målgruppe.

Vi arbejder som community managers for flere af vores internationale kunder, der ikke selv har mulighed for at drive dette i Norden, så hvis du vil høre mere om, hvordan vi griber det an, så kontakt en af vores eksperter.

Vil du vide mere?

Sofie Wanding

Account Executive

Læs hele profilen

Rådgivning

Kommunikationsrådgivning i Danmark og hele den nordiske region

Public relations

PR - public relations bureau i hjertet af København

Digital

Vi hjælper dig med den rette strategi til digitale markedsføring

Content

Content marketing giver flere besøgende til din hjemmeside

Marketing

Marketing handler bl.a. om at positionere, brande og sælge produkter eller ydelser

Træning

Medie-, præsentation- og social media træning