Influencer marketing

Influencer marketing handler om at skabe troværdige relationer til dit brand, og influencer marketing fylder efterhånden rigtig meget, når virksomheder skal markedsføre sig. Særligt inden for produkt-PR og social media er det blevet en næsten selvskreven markedsføringstaktik.

Hvis du ønsker at ramme en specifik målgruppe i din kommunikation, kan brug af influencers være den gyldne middelvej – og løsningerne findes i alle størrelse hos de mange mikro- makro- og megainfluencers. De sociale platforme bliver flere og flere, og uanset om du ønsker at skabe relationer til generation Z gennem Youtube eller til en ældre målgruppe gennem et mere klassisk blogformat, findes der et væld af kreative muligheder, som kan være med til at styrke dit brand og skabe relationer til lige netop din målgruppe.

Vi laver rigtig mange samarbejder med influencers på tværs af vores kunder. I vores øjne er et godt influencer-samarbejde karakteriseret ved, at der er en god kobling mellem produktet og den enkelte influencer. Det handler om autenticitet, og derfor udvælger vi nøje, hvem vores kunder bør samarbejde med, da troværdighed tæller højest. Vi arbejder også med influencer relations, som du kan læse mere om her.

Vil du vide mere om mulighederne for influencer marketing, så kontakt en af vores medarbejdere.

Vil du vide mere?

Signe Ann Klietsch

Account Executive

Læs hele profilen

Rådgivning

Team

Public relations

Digital

Digital markedsføring

Content

Marketing

marketing

Træning