Social selling

Hvis du savner nye måder at komme i kontakt med leads og prospects på, så kan social selling meget vel være svaret på dine udfordringer. Med LinkedIn i centrum er social selling nemlig effektivt og velegnet til at styrke dit brand og skabe nye relationer, der gerne skal udvikle sig til nye kunder.

Især når det kommer til det komplekse og langvarige B2B-relationssalg, er social selling en uovertruffen disciplin til at få en positiv dialog i gang med potentielle kunder igennem en række markedsførings- og salgsfremmende tiltag. Det handler nemlig om at opbygge tillid og troværdighed over tid, så du og din virksomhed er top-of-mind den dag, hvor kundeemnet har et reelt behov, som de forventer, at du kan løse.

Med social selling har du desuden mulighed for at komme ind i den indledende del af købsprocessen, hvor der er stor mulighed for at påvirke kundeemnet, allerede før de har et konkret behov.

Vi hjælper med at integrere jeres social selling-indsatser med fokus på:

  1. at styrke den enkelte medarbejders professionelle brand
  2. at finde de rette prospects
  3. at positionere jer som fageksperter med relevant indhold
  4. at opbygge tilliden i forholdet

Vil du vide mere?

Lars Rønnov Mortensen

Konsulent

Læs hele profilen

Rådgivning

Kommunikationsrådgivning i Danmark og hele den nordiske region

Public relations

PR - public relations bureau i hjertet af København

Digital

Vi hjælper dig med den rette strategi til digitale markedsføring

Content

Content marketing giver flere besøgende til din hjemmeside

Marketing

Marketing handler bl.a. om at positionere, brande og sælge produkter eller ydelser

Træning

Medie-, præsentation- og social media træning